Prokrastinering

Sitter i skolan och försöker plugga men jag misstänker att min hjärna redan har tagit sommarlov. 
Funderar istället över att jag faktiskt gjort en fjärdedel nu och att det är ett helt skolår sen jag kämpade mig till skolan första dagen i regnet. Tänker på hur mycket som har hänt och hur snabbt det har gått. Samtidigt som det känns helt galet att jag inte skulle känna dom människorna jag känner nu. Märkligt det där! Här kommer iallafall lite bilder från den senaste tiden. 

Påväg till sittning! 

Härligt häng i solen! 

Från morgonpromenad med Azra 

Standardbild från tentaplugg



Gick pride med dessa fina människorna 


Bakishäng i solen 

Och så en sista bild från i fredags när vi firade att terminen var slut! ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0