Examen/student/sommarlovs-tider

Senast jag skrev hade vi precis haft tentafesten efter sista vanliga tentan. Här kommer lite highlights sen dess! 


Kollade på när Måns vann Eurovision hos Bea! 

Fortsatte plugga inför omtenta 

Tog en eller två promenader runt munksjön 

Hade en riktigt härlig utgång! 

Sen åkte vi även hem för att fira Amanda som tog examen men det är tyvärr lite svårt med bilder därifrån eftersom jag också lyckades tappa bort min telefon. 

Vi i sexkreation plus alla andra som jobbar på nattklubben Akademien åkte på en händelserik och rolig färjetur till Åland. 

Jag packade ihop mitt pick och pack och drog hem till Falkenberg där, bland annat, lite kvalitetshäng med min long lost kusin väntade. På bilden har vi kört garderobsrensning och ska skänka lite kläder. 

Jag tog årets första dopp i poolen tillsammans med Elin, Filli och Lovve! 

Vi åkte upp till Kristianstad för att se när fina Amelie tog examen och dessutom fick dubbla priser för sin kandidat-uppsats! 

Eftersom vi verkligen hade nåt att fira så hängde vi helt enkelt kvar i Kristianstad och körde en utgång med Amelie och hennes examinerade vänner! 

Dagen därpå drar vi hem till Falkenberg med Amelies flyttlass och på kvällen var det dags för gemensam examensfest för Amelie och Emil. 

Drinkblandadet kom igång, förstås. 

Och så kommer vi fram till idag, när Filli gick på balen och såg strålande ut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0