Perfekt helg

Jag har haft en av dom bästa helgerna nånsin! Här kommer den i bilder. 












I fredags åkte vi iväg till svanabo där vi fiskade, solade i båten, spelade kubb, grillade, tog en dusch i sjön, rodde ut med båten på en kvällstur och spelade kort. Nu blev det helt fantastiskt många bilder därifrån men vem kan klandra mig? 




Dagen efter, alltså lördag, åkte jag vidare till Jönköping för att återförenas med mina flawless! Helt underbart, vi hann med lite häng på stranden, ett restaurangbesök på jensens, en förfest med härliga människor, en utgång och så en riktigt bra bakisdag! 

Detta hände visserligen inte i helgen men jag har också påbörjat projekt flädersylt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0